wtorek, 20 marca 2012

początek!

Witam w moich skromnych progach;) Jest to mój drugi blog w życiu, ten poprzedni musiałam usunąć, bo moja była przyjaciółka znała jego adres i zaczęła wypisywać mi w komentarzach różne głupie rzeczy. Miałam zamiar w ogóle zrezygnować z blogowania jednak już po jednym weekendzie bez napisania postu założyłam ten blog. Nazwa nie ma sugerować, że niedługo znowu usunę bloga lub go porzucę, ale moje emocje kiedy szukałam nazwy na email, tzn kiedy po raz kolejny wpisywałam jakąś fajną frazę i okazywało się, że jest ona zajęta zaczęłam się denerwować, no bo nie chciałam być np. ania744q9z . Ania no bo tak mam na imię, lat 16 prawie 17, mieszkam w niewielkiej miejscowości w województwie Wielkopolskim, pomimo tego, że przejście całego miasteczka zajmuje lekko ponad godzinę to lubię po nim i jego okolicach spacerować. Lubię też rysować, oglądać dobre filmy i słuchać pozytywnej muzyki. Nie mam żadnej pasji ani hobby, nie chodzę na jakiekolwiek zajęcia pozalekcyjne, no oprócz projektu na którym co tydzień mamy układać pytania o chmielu i internauci mają na nie odpowiadać więc link do tego umieszczę za jakiś czas na pasku bocznym. Ciągle szukam miłości, nie żebym nie miała kochającej i wspaniałej lecz przeciętnej rodziny, prawdziwych przyjaciół takich na których zawsze i wszędzie będę mogła liczyć no i siebie. Szczęścia nie szukam, bo moim szczęście polega na czerpaniu z teraźniejszości jak najwięcej i akceptowanie tego co się ma i zapominaniu o tym czego się nie ma lub dążeniu do tego ;) ja tak robię i przez to udaje mi się w życiu zachowywać równowagę, która sprawia, że na mojej twarzy często gości szczery uśmiech. Mój charakter jest dość specyficzny, zwłaszcza, gdy rozwiązuje jakieś testy osobowościowe. Wtedy zawsze punkty dzielą mi się po połowie na sprzecznych rozwiązaniach. Tak ogólnie moim zdaniem nie można "zamknąć" ludzi w maleńkich przedziałach opisanych kilkoma zdaniami, ludzie są zbyt cudowni i niepowtarzalni na to. Nie mogę brać udziału w debatach, gdyż zawsze znajdę w swojej porytej psychice przypadek, który byłby argumentem dla przeciwników. Jestem zdecydowanie przeciw uogólnianiu czegokolwiek i to jest pewne. Mam straszny problem z organizowaniem czasu, więc albo jestem pierwsza albo mocno spóźniona i nic na to nie mogę ;)
Na blogu będę pisała o moim życiu, może kosmetykach, ciuchach, muzyce, filmach i najrzadziej jeśli w ogóle się zdarzy o gotowaniu i książkach. Notki będę dodawać raczej w weekendy, może częściej ale wątpię.
W najbliższych dniach ewentualnie tygodniach xd zmienię wygląd bloga bardziej dopasowując go do moich upodobań, w końcu on jest głównie dla mnie. To chyba tyle na dzisiaj więc do następnej ;)

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze ;)
na wszystkie staram się odpowiadać ;)