czwartek, 12 kwietnia 2012

Czego ona chce

Słowo na wczoraj: wycząsacz czy jakoś tak. I nie pytajcie co to znaczy, bo nie wiem jak to wytłumaczyć, jest to związane z pracą w ogródku, ale nic więcej nie powiem xd Tak czy siak coraz bardziej lubię nasze projektowe spotkania, śpiewy i nie tylko ahhh <3
A co do dzisiejszego dnia to bym jak by to powiedzieć bardzo efektywny? męczący? Nie!! NUDNY!! W szkole na dwóch pierwszych lekcjach była diagnoza z j. polskiego a potem coś tam o Katyniu, miał byc spr z biologii ale pani przełożyła i była normalna lekcja, potem 2 geografie, ale pani była na wycieczce i mieliśmy zastępstwa (nic nie robiliśmy) i ruski mój kochany <3
A teraz kolacja i tv ewentualnie zrobię kilka postów, które będą takimi awaryjnymi ;)

Ta piosenka chodzi za mną już któryś dzień z kolei i nie chce mnie opuścić, może i jeszcze komuś tak wpadnie w ucho jak mi <muza>

Papa ;*

16 komentarzy:

  1. uczysz się rosyjskiego ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie uczyłam się rosyjskiego ale bardzo podoba mi się ten język w wymowie:) dziękuję za odwiedziny:) może chcesz się obserwować:)?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nudne dni muszą się czasem pojawiać :P Podoba mi się Twój opis ' nie mam pasji ani hobby' - cenię szczerość! Za mną któryś dzień z kolei chodzi nowa piosenka madonny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam poswietowalam :) hihi :) haha ciekawe slowotworstwo tam macie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenka wpada w ucho :) Może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję :)
    Wolałabym sie ruskiego uczyć niż franca... ughhh.

    OdpowiedzUsuń
  7. ona chce byś się postarał... ^^^


    everyday-human.blogspot.com/ zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna piosenka :D
    również obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzi mi milo zapraszam częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też miałam okres, kiedy ta piosenka nie dawała mi spokoju.
    Rosyjski ... może być ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna piosenka, wpada w ucho ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna nutka :P Pseudonim tego kolesia kojarzy mi się z Pezetem. :o
    +Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam do wyboru niemiecki i rosyjski w nowej szkole, więc takie pytanie: Czy jest łatwy ? XD

    OdpowiedzUsuń
  14. :) ja się uczę ruska od 3 lat i mimo, że4 początki były łatwe to teraz jest coraz gorzej. Bezsensowna gramatyka i pilnowanie akcentów. Niby w sumie polecałabym, bo fajnie znać kilka języków, ale tego raczej nie polecam. Chociaż wole ruska od niemca :DD

    Zapraszam do siebie :?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ;)
na wszystkie staram się odpowiadać ;)