poniedziałek, 5 listopada 2012

Moje kochanie

Witam ponownie!:* wiem, że znowu zrobiłam sobie dłuższą przerwe w blogowaniu, ale teraz postaram się lepiej organizować wolny czas a przynajmniej robić wszystko żebym takowy w ogóle miała i chcę z niego korzystać w 120%, oczywiście można by było z życia korzystać jeszcze bardziej, ale ja jestem strasznym śpiochem i leniem, więc nie będę przesadzała z postanowieniami na ten moment :-)
Pewnie ciekawi Was dlaczego właśnie teraz wracam? Otóż właśnie w szkole skończył mi się okres sprawdzianów, który trwał od połowy września, a może on w ogóle się nie skończył tylko ja się wreszcie przyzwyczaiłam do tego tempa i już tego tak mocno nie odczuwam? Nie wiem, wiem tylko tyle, że teraz znacznie łatwiej będzie mi tutaj coś dodawać dzięki mojemu kochanie nr 3 (tak, tak wygrałam nowiusienki telefofik z różnymi przydatnymi bajerami takimi jak np. dostęp do szybkiego internetu czego nie miałam na poprzednim) aaa i on ma dużo lepszy aparat niż mója cyfrówka, więc nawet na brak zdjęćnie będę mogła narzekać!! Boże jaka ja jestem szczęśliwa! Nie kłóce się z nikim, kocham wszystkich i wszystko a zwłaszcza od wczoraj moją kochaną podusie, którą dostałam wraz z kolczykami na urodziny od P.<3

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze ;)
na wszystkie staram się odpowiadać ;)