poniedziałek, 4 czerwca 2012

filmy

Piszę ten post tuż po obejrzeniu "Pogrzebanego" jest to thriller, który poleciła mi moja koleżanka a ja mogę polecić go dalej, ale osobom o mocnych nerwach. Jest on zaskakujący i bardzo wciągający

Drugi film który lubię to "Jeden dzień". Historia miłości dwojga ludzi, którzy spotykają się przez kilkanaście co roku tego samego dnia, ale ich relacje ciągle się zmieniają. Najbardziej podoba mi się tam zakończenie, dla mnie jest ono bardzo pozytywnie nastawiające do życia

"Za wszelką cenę" to historia dwudziestokilkuletniej kobiety, która dąży do tego, by zostać bokserem. Nikt jej nie chce pomóc, a gdy to w końcu się dzieje po niedługim czasie staje się niepokonana do momentu, gdy jedna z jej rywalek zadaje jej nieprzepisowy cios
(niestety na yt nie mogę znaleźć zwiastuna)

"Sala samobójców"- polski na prawdę dobry film opowiadający o tym jak otoczenie wpływa na nasze życie

Jednym z nielicznych filmów po których płakałam jest "Trzy metry nad niebem", naprawdę rzadko płaczę a już na pewno na filmach a ten jednak mnie wzruszył ;) coś czuję, że w weekend jak znajdę czas to znowu go obejrzę


To tyle na dzisiaj, następny wpis będzie o tym co robiłam, gdzie byłam, może co kupiłam itp. itd. ale mam nadzieję, że nie obrazicie się jeśli co jakiś czas będą się tutaj pojawiały takie tematyczne notki ;) 
PS. Tak wiem, ze ostatnio pisałam, że ciągnie mnie do komedii i musicali, ale kobieta zmienną jest no i nie zawsze mam nastrój na śmianie się ze wszystkiego ;)

BUZIAKI ;*





8 komentarzy:

  1. Ano od czasu do czasu lubię spojrzeć na siebie w lustrze i powiedzieć: "Jesteś zajebista" ^^ To bardzo poprawia mi nastrój.
    A z tych filmów widziałam jedynie "Salę Samobójców" i bardzo mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzy metry nad niebem widziałam całkiem niedawno, ot tak, w samotny wieczór z kubkiem kakao... i zalanymi łzami oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jedynie oglądałam salę samobójców i mnie nie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oglądałam salę samobójców i one day <3 kocham oby dwa filmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. z tych wszystkich tylko Salę Samobójców oglądałem.;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj z moimi nerwami to lepiej nie oglądać, chodź zwiastuny z chęcią obejrzę;D

    OdpowiedzUsuń
  7. poszłaby na film o ludziach co spotykają sie co roku juz jeden taki widziałam i myślę że będzie ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  8. jedynie z wymienionych oglądałam sale samobójców. :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ;)
na wszystkie staram się odpowiadać ;)