piątek, 27 lipca 2012

nutella

Czy u Was tez jest tak gorąco? Szczerze podziwiam wszystkich, którzy mogą swobodnie chodzić przy +30 po ulicach i nie narzekać że za gorąco, za duszno itp. Oczywiście rozumiem, że na plaży to inna sprawa, bo tam jest zimna woda, nie zawsze czysta np. tak jak u mnie w Wolsztynie, no ale jest i niby kąpać się  w niej można. Tak czy siak ja nie ryzykuje ;p
Ale się najadłam naleśnikami z nutellą, nie wiem dlaczego, ale cały tydzień chodzi za mną wszystko co ma w sobie czekoladę a zwłaszcza wszelkiego rodzaju batoniki <mmmm> Zaraz idę spotkać a raczej poznać Kubę, zapowiada się bardzo ciekawy wieczór, tylko czy ja to wytrzymam? Dam radę, muszę to tylko kilka krótkich godzin z mojego mam nadzieję cennego życia. Zostawiam Wam resztę fotek z Poznania: końcówka Rynku i Stary Browar ;)












10 komentarzy:

  1. ha ha cieszy mnie to że nie tylko ja potrafię wyjadać łychami nutellę ze słoika :P zazdroszczę Poznaniakom tego miasta !

    miłego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że pogoda dopisuje :>

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Gdańsk <3 ZAPRASZAM!!! Trochę męskiej mody :) http://www.hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie narzekam na te upały :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia.
    A ja nie byłam w Gdańsku :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się zdjęcia twojego wykonania : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahhh, jak ja bym chciała odwiedzić Poznań!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ;)
na wszystkie staram się odpowiadać ;)